« مارک اچ مک کورمک »، یکی از موفق ترین کارآفرینان در تجارت آمریکایی ، به عنوان بنیانگذار صنعت بازاریابی ورزشی امروزی شناخته می شود. وی با یک مصافحه با آرنولد پالمر و کمتر از هزار دلار ، گروه مدیریت بین الملل را تأسیس کرد و طی یک دوره چهار دهه ، این شرکت را در یک شرکت چند میلیون دلاری با دفاتر در بیش از چهل کشور بنا کرد. « مارک اچ مک کورمک »یک دیدگاه عملی در مورد نحوه تعامل با مردم دنیای تجارت ارائه می دهد.
تا به امروز ، کلاسیک تجاری « مک کورمک » برای مدیران بهترین گزینه بوده است و مدیران در هر سطح همچنان باید مورد مطالعه قرار بگیرند. « مارک اچ مک کورمک » با ارتباط روش اثبات شده خود از “حس کاربردی افراد” در بخشهای اصلی فروش ، مذاکره ، خواندن دیگران و خود و مدیریت زمان اجرایی ، راهنماییهای قدرتمندی در دنیای واقعی در کتاب « هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی دهد » مورداشاره قرار داده است.
اتمام موجودی
هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی دهد
65,000 تومان
در انبار موجود نمی باشد
درباره
فهرست
• زندگی مخفی یک معامله
• فلسفه های مدیریتی که موثر نیستند (و فلسفه ای که کار می کند)
• کلید اجرای جلسه – و نحوه شرکت در یک جلسه
• استفاده مثبت از تقویت کننده منفی
• روش های اثبات شده برای مشاهده پرخاشگرانه و کنار زدن
• و خیلی بیشتر
و اما فصل اخر این کتاب یک فرصت طلایی برای کارافرین های موفق است که دنبال تجربه های جدیدی برای کسب و کار خود هستند.
توضیحات تکمیلی
ناشر | |
---|---|
مؤلف | |
مترجم | |
سال چاپ | |
سال چاپ اول | ۱۳۷۳ |
نوبت چاپ | |
اندازه کتاب | |
نوع جلد | |
نوع کاغذ | |
مخاطبین | |
زبان | |
موضوع | |
تعداد صفحات | ۴۳۹ صفحه |
شابک | 9789643175443 |
ابعاد | 22 × 14 × 3 cm |
نظرات (0)
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هاروارد چه چیزهایی را یاد نمی دهد” لغو پاسخ
نقد و بررسیها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.